Junior PM / Office Coordinator

best HR and PM solutions Adriana Tynor
Województwo małopolskie

Wymagania

Obowiązkowe

Doświadczenie na podobnym stanowisku:
1+
Języki obce:
język angielski, Biegły
Programy komputerowe:
MS Excel MS Office
Inne wymagania :
umiejętność czytania dokumentacji technicznej odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków komunikatywność Samodzielność

Zakres zadań

A UK  construction company with comprehensive management skills, providing services in construction, building outdoors and indoors, is looking for an agile person from Krakow and area for the position of Junior PM / Office Coordinator. We work closely with designers and architects to ensure our projects are completed to the highest standards and adhering to agreed schedules.
You can read more about us: https://www.decrew.co.uk
What will you be doing?
- Coordinate office work
- Preparing simple cost estimates based on existing templates
- Helping to calculate the square footage, area, etc. of the space to be refurbished
- Preparing and settling orders
- Work with files in Excel
- Prepare timesheets for the team
- Prepare periodic analyses and reports
- Operating the ordering system
- Dealing with emails and incoming calls
- Ongoing email and telephone contact with suppliers and subcontractors in English
- Provide ongoing support to the Project Manager and Company Owner
- Occasional travel with the company owner to the London office
Requirements for the ideal candidate?
- Experience in a similar role
- Basic experience in estimating
- Multitasking and independence
- Operational and open-minded
- A willingness to learn
- English at a minimum level of C1
- Available by telephone between 9am and 5pm
- Kraków area
What does the recruitment process look like?
- A friendly remote initial interview
- A short task
- Online interview with Manager
Are you interested? Apply, CV in English:
recruitment@besthrsolutions.pl

Oferujemy

What do we offer?
- B2B with a company from the UK
- English holidays + 10 paid days
- Laptop and phone
- Opportunity to grow with the company

Dodatkowe informacje

Praca zdalna: 100%
Elastyczne godziny pracy

O firmie

Wielkość firmy: 1-9

7000-9000 PLN
+ vat miesięcznie (B2B)
praca zdalna : 100%
Województwo małopolskie
rekrutacja zdalna
rozpoczęcie pracy od zaraz
Data dodania: 08.06.2024
ID: cf900a4d

Administratorem Twoich danych osobowych jest best HR and PM solutions Adriana Tynor z siedzibą w Kraków, . Administrator przetwarza dane osobowe zawarte w CV w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego przez okres trwania powyższej rekrutacji, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy od daty jej zakończenia zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Okres trwania rekrutacji nie może być dłuższy niż 6 miesięcy. W przypadku przesłania CV poza okresem trwania rekrutacji, dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż 6 miesięcy od dnia jego otrzymania.