Specjalista ds. sprzedaży doradczej i obsługi klienta

WSZYSTKO DLA BIURA SPÓŁKA CYWILNA
Wałbrzyska 43a
Wrocław

Wymagania

Obowiązkowe

Programy komputerowe & CRM:
MS Excel MS Office pokrewne program do zarządzania sprzedażą online
Inne wymagania :
Prawo jazdy kat. B Dobra organizacja pracy Doświadczenie w sprzedaży B2B znajomość technik sprzedaży wysoka kultura osobista łatwość nawiązywania kontaktów komunikatywność umiejętność pracy w zespole Sumienność Zaangażowanie Samodzielność swobodne poruszanie się w obsłudze klienta i sprzedaży doradczej (nawiązanie relacji, zbudowanie zaufania, zbadanie i zrozumienie potrzeb klienta, doradztwo techniczne)

Mile widziane

Wykształcenie wyższe:
techniczne elektrotechnika elektronika Inżynieria Produkcji pokrewne
Doświadczenie na podobnym stanowisku:
2+
Języki obce:
język angielski, Komunikatywny
Programy komputerowe & CRM:
COMARCH OPTIMA
Inne wymagania :
umiejętność czytania dokumentacji technicznej znajomość branży materiałów biurowych i wyposażenia biur (drukarki, kserokopiarki, tonery, tusze) oraz zainteresowanie i wiedza na temat nowinek wśród urządzeń drukujących

Zakres zadań

Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
sprzedaż doradcza urządzeń i materiałów eksploatacyjnych i obsługa klientów w sklepie stacjonarnym: badanie potrzeb klienta, doradztwo techniczne przy podejmowaniu decyzji zakupowych, wynajmu urządzeń
obsługa sklepu internetowego: przyjmowanie zamówień, odpowiadanie na zapytania klientów, zamówienia towaru i wysyłka, dodawanie nowych produktów do sklepu internetowego i na Allegro
obsługa reklamacji: przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków reklamacyjnych, przyjmowanie uszkodzonego towaru od klientów, przekazywanie do producenta 
ofertowanie: przedstawianie klientom warunków sprzedaży zgodnych z obowiązującą ofertą, tworzenie ofert sprzedażowych (wyceny drukarek, kserokopiarek, tonerów, artykułów biurowych, najem urządzeń, aukcje elektroniczne)
wystawianie dokumentów handlowych (faktury zakupowe, sprzedażowe, paragony) i wprowadzanie ich do systemu
obsługa przetargów na materiały eksploatacyjne (tonery, tusze): monitorowanie portalu przetargowego i dostępnych ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargu z wyceną produktów, opieka nad wygranym przetargiem
wysyłanie zamówień: informowanie dostawców o miejscu dowozu towaru do klienta, planowanie terminu odbioru towaru, koordynowanie kalendarza dostaw, monitorowanie statusu dostawy
kontrola stanów magazynowych - bieżące zamawianie towaru
współpraca z Działem Serwisu, wspieranie pracy firmy pod nieobecność innych pracowników
obsługa punktu xero

Oferujemy

program wdrożeniowy na stanowisko i wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu Działu Serwisu
stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, cieszącej się pozytywnymi opiniami klientów
wszystkie narzędzia potrzebne do pracy (komputer stacjonarny, telefon) i samodzielne stanowisko z przestrzenią na własną organizację pracy
przyjazne i rozwojowe środowisko pracy z indywidualnym i elastycznym podejściem do pracownika, partnerska atmosfera pracy oraz otwarta komunikacja na linii pracownik - przełożony
dostęp do najnowszych technologii i rozwiązań funkcjonujących na rynku, możliwość uczestnictwa w szkoleniach branżowych
praca w godzinach 8.00 / 9.00 - 16.00 / 17.00
wybór formy zatrudnienia: B2B, umowa o pracę, umowa zlecenie
premia uznaniowa uzależniona od wyników i zaangażowania, premia świąteczna
wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia wzrastające wraz w Twoim rozwojem oraz rozwojem całej firmy: UZ, UOP 6100 - 9000 zł brutto, B2B 7300 - 10900 zł netto + VAT

O firmie

Jesteśmy wyspecjalizowanym serwisem drukarek i kserokopiarek w Wrocławiu - zespołem fachowców - pasjonatów. Od ponad 6 lat pomagamy naszym Klientom optymalizować koszty druku, uwalniamy od codziennych problemów z drukarkami, tonerami, serwisem. Wierzymy, że uczciwe traktowanie Klienta to najlepszy sposób na zbudowanie zaufania, a dzięki prowadzeniu sprawnego, rzetelnego serwisu mamy ciągle powiększające się grono stałych i zadowolonych Klientów. Wiemy, że wadliwie działający sprzęt w firmie potrafi rozstroić nerwy pracowników - my jednak wolimy, by „ciśnienie” podnosiła wyłącznie biurowa kawa, dlatego meldujemy się do dyspozycji naszych Klientów zawsze, kiedy zajdzie konieczność serwisu lub zakupu nowych sprzętów biurowych. Oferujemy naszym klientom praktycznie wszystkie dostępne na rynku sprzęty potrzebne dla biura do zakupu lub wynajmu.

Wielkość firmy: 1-9

6100-9000 PLN
Brutto miesięcznie (UoP)
7300-10900 PLN
+ vat miesięcznie (B2B)
Wrocław
rekrutacja zdalna
rozpoczęcie pracy od zaraz
Data dodania: 30.05.2024
ID: 2491ad3e

Administratorem Twoich danych osobowych jest WSZYSTKO DLA BIURA SPÓŁKA CYWILNA z siedzibą w Wrocław, ul. Wałbrzyska 43A . Administrator przetwarza dane osobowe zawarte w CV w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego przez okres trwania powyższej rekrutacji, jednak nie dłużej niż 6 miesięcy od daty jej zakończenia zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Okres trwania rekrutacji nie może być dłuższy niż 6 miesięcy. W przypadku przesłania CV poza okresem trwania rekrutacji, dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż 6 miesięcy od dnia jego otrzymania.